Biblioteka

Dzieciaki z półkolonii organizowanych przy Szkoła Podstawowa nr 2 im. Królowej Jadwigi w Jarocinie zabraliśmy w podróż pociągiem.... »

Kolejne spotkanie z Myszką Ratuszanką. W deszczowe przedpołudnie spacerowaliśmy wirtualnie po Jarocinie, czytaliśmy "Legendę o podziemnym tunelu i umowie z diabłem". »

Zbliżają się wakacje i z tej okazji bibliotekę w Witaszycach odwiedziła najmłodsza grupa przedszkolaków pod opieką pani Marzeny Zawisły. »

Wczoraj w filii nr 3 odbyło się bardzo miłe spotkanie z dziećmi z przedszkola "Promyczek". Było głośne czytanie, odgadywanie zagadek literackich i oglądanie książeczek. »

14 czerwca 2023 roku uczniowie klasy VIII a udali się do Kamienicy Kultury w Jarocinie, gdzie wzięli udział w zajęciach polonistyczno-integracyjnych, zrealizowanych w ramach lekcji języka polskiego. Dziewczęta i chłopcy najpierw zwiedzili budynek, a następnie przyjemnie spędzili przedpołudnie. »

O bibliotece i pracy bibliotekarza miała okazję dowiedzieć się klasa VI z Zespół Szkół w Witaszycach. Po zwiedzaniu Kamienicy Kultury były zabawy w strefie dla młodzieży i na słonecznym tarasie. »

Ukraińskie Czwartki zawsze pełne wrażeń! Tym razem byliśmy w Strefie Odkrywania Wyobraźni i Aktywności SOWA w Muzeum Regionalne w Jarocinie. Dużo frajdy zapewnił nam też plac zabaw w parku. »

Na urodzinach u naszego książkowego bohatera Myszonka gościły dzieci z Niepublicznego Przedszkola "Tęcza" Radlin-Cielcza - oddział Żabki. »

Z okazji zbliżającego się Dnia Oceanów dzieci z przedszkola w Wilkowyi za pomocą książek zajrzały w morskie głębiny. Dzięki temu poznały niektóre gatunki Oceanicznych stworzeń. Wśród nich były meduzy. »